Neuromarketingas: kas tai?

Neuromarketingas. Girdėjote šį žodį, o gal viską puikiai suprantate be detalesnių paaiškinimų?     Atrodytų, reikalas visai paprastas, tai mokslo ir naujų technologijų pritaikymas rinkodaroje, tačiau kaip naująjį tyrimų objektą paaiškina ir vertina patys mokslininkai?

Anot tyrėjų, neuromarketingas – tai neuromokslo pritaikymas marketinge. Šios srities tyrimai paremti įvairiais eksperimentais, atliekamais su paprastais žmonėmis, vartotojais. Tyrimams pasitelkiamos įvairios priemonės, skirtos stebėti savanorių smegenis ir tai, kaip jie reaguoja į skirtingus produktus, reklamas, jų įpakavimą ar prekės ženklus. Nors kartais tokie tyrimai gali suklaidinti savo parodymais, tai kur kas efektyvesnis metodas nei paprastos apklausos.

Naudodami funkcinį magnetinį rezonansą, mokslininkai gali įrodyti, jog ypatingas akstinas sukelia atitinkamą reakciją bandyme dalyvavusių savanorių smegenyse ir yra stipriai susijęs su vartotojų norais ir elgesiu, pavyzdžiui, troškimu išbandyti kažką naujo.

Taigi, didžiosios kompanijos visais būdais išnaudoja naujas technologijas, besistengdamos sukurti tinkamą stimuliuojantį įvazdį, kuris sukeltų mūsų galvose reakcijas ir skatintų rinktis jų siūlomą produktą.

 

Greta V.

One thought on “Neuromarketingas: kas tai?

  1. Pingback: Free Piano

Comments are closed.